TRANSPORT MEBLI

Wszystkie meble wysyłane są naszym transportem lub współpracującą z nami od wielu lat firmą transportową.
Koszty dostawy w zależności od rodzaju mebli wynoszą od 30 do 220 zł i są takie same dla całego kraju. 

Cennik dostaw mebli:

Fotel Finka: 30 zł

Materac : 45 zł

Fotel tapicerowany: 50 zł

Łóżko tapicerowane: 145 zł

Kanapa/ sofa: 145 zł

Narożnik: 172 zł

Narożnik duży: 210 zł

Zestaw wypoczynkowy: 220 zł


Zamówione meble można również odebrać w naszym magazynie:

SWEET HOME & MORE
POLAK MEBLE
Ul. Bohaterów Września 25
63-600 Kępno

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania.
Ze względu na wagę i gabaryty większości mebli należy zorganizować odpowiedni odbiór przesyłki.
O planowanej dostawie informujemy kilka dni wcześniej, orientacyjną  godzinę podajemy dzień przed dostawą.

Zamówiony towar zostanie wysyłane w ciągu 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedawcy, chyba że strony postanowiły inaczej. W przypadku towarów, które nie znajdują się w magazynie Sprzedawcy, ich termin realizacji może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych, w zależności od czasu dostarczenia tych towarów przez dostawców Sprzedawcy.

Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Kupującego towarów wymaga więcej czasu niż 30 dni roboczych, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie oraz o planowanym terminie dostawy za pomocą poczty elektronicznej w terminie 30 dni od zawarcia umowy.

Towar oferowany za pośrednictwem Sklepu jest dostarczany na terenie całej Polski.

Koszty dostawy pokrywa Kupujący, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie Sklepu.

Kurier dostarcza zamówione towary pod wskazany przez Kupującego w formularzu adres.

Jeżeli strony nie postanowiły inaczej, Towar zostanie wysłany, gdy zapłata zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedawcy. W przypadku wyboru przez Kupującego formy płatności z systemu Przelewy24.pl, wysyłka nastąpi po dokonaniu płatności z potwierdzonym statusem operacji prawidłowo wykonanej.

Kupujący, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą może osobiście odebrać zamówiony Towar w siedzibie firmy w dni robocze, w godz. od 8:00 do 16:00.

Dowodem dokonania zakupu jest rachunek (paragon) lub faktura VAT, które kupujący otrzymuje wraz z towarem lub w oddzielnej przesyłce.

Odbierający dostarczoną przesyłkę obowiązany jest ją zbadać. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie transportu; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacyjnej.

Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towaru do mieszkania.


Raty Santander